Çağrı Destek Hizmeti
Yazılımsal projeler başarı ile tamamlandıktan sonra, bu başarıyı devam ettirebilmek verilecek desteğin kalitesi ile doğru orantılıdır. Ortaya çıkan sistem hatalarının giderilmesi, düzenleme ve geliştirmelerin güncellenmesi, sistemin iyileştirilmesi, ek rapor ihtiyaçlarının giderilmesi ve kullanıcı yetki değişiklikleri gibi hizmetlerin tümü çağrı destek birimimiz tarafından verilmektedir.
Süreç içerisinde oluşan ihtiyaçlarınıza kesin ve hızlı çözümler getirerek işletmenizin yanında olmayı amaçlıyoruz.
Tüm lisanlı ürünlerimiz için destek hizmetleri Yazılım Destek Uzmanları ve Kurumsal Proje Uzmanları tarafından sunulmaktadır. Destek hizmeti Pazar günleri hariç diğer günler, 08.30-18.00 saatleri arasında verilmektedir.
Atiker Yazılım lisanlı ürünleri ile ilgili destek hizmeti almak için 444 82 99 numaralı Destek Hattımızı arayabilirsiniz.
DESTEK SEVİYELERİ
|
Temel Destek
(Tüm Müşteriler*)
|
Haftanın 6 günü mesai saatleri içerisinde telefon desteği (İlk 6 ay)
|
Uzak masaüstü bağlantısı ile canlı destek (İlk 6 ay)
|
Kurulum ve yapılandırma
|
Kullanım eğitimi ve örnek uygulamalar
|
Yazılım ihtiyaçları altyapı danışma hizmeti
|
Gelişmiş Destek
( Destek Sözleşmesi Bulunan Müşteriler* )
|
Temel Destek
|
Haftanın 6 günü mesai saatleri içerisinde öncelikli telefon desteği veya yerinde destek hizmeti
|
Yönetsel Raporlama desteği
|
İzleme ve iyileştirme hizmeti
|
Güncelleme ve uyarlama hizmeti
|
Beta yazılım ürünlerine katılmak için fırsatlar
|
Proje Destek
(Proje Müşterileri*)
|
Gelişmiş Destek
|
Hizmet ve destek ihtiyaçlarını koordine eden, hızlandıran ve sorunları gerekli yerlere yönlendiren
|
Atanan Proje Yöneticisi
|
Hızla teknik sorunları çözen ve kesintileri en aza indiren Atanan Proje Destek Uzmanı
|
Proaktif destek hizmetleri
|
Önceki sürümlerdeki 1. önem derecesine sahip sorunların çözümü
|