Gerçekleşti.

Tarih: 13 Mart 2021
Saat: 10:00-12:00
Yer: Microsoft Teams
Afiş Davetiye için Tıklayınız...
Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş Paylaş

HIZLI MENÜ

Atiker destek
AtikER Sistem Entegratörü ile Dış Ticaret Yönetimi

Firmaların uluslararası pazarlarla ilişkisinden doğan Dış Ticaret, ekonomik anlamda büyük öneme sahiptir. Alım ve satım yönlü işlemlerin gerçekleştirilmesi ve takibi detaylı mevzuat bilgisine ve süreç yönetimine dayalıdır.

AtikER Sistem Entegratörü ile ithalat/ihracat süreçleri doğru bir şekilde yönetilerek dış ticaret işlemleri her aşamada sistemden takip edilebilmektedir. Yurtdışı siparişleri Dış Ticaret modülü üzerinden girilerek gerekli sipariş belgeleri düzenlenebilmekte, işletmeye mail gönderilip sipariş onay ya da red bildirimleri yapılabilmektedir. Yükleme talimatı, konşimento belgeleri sisteme kaydedilip çıktıları alınabilmekte, proforma faturalar hızlı bir şekilde düzenlenebilmekte, paket ve paletleme işlemleri gerçekleştirilip sistem üzerinden çeki listesi hazırlanabilmektedir. İthalat belgeleri dosya bazında takip edilerek nakliye, sigorta, damga vergisi gibi masrafları ithalat maliyetine yansıtılıp ithalatın gerçekleşen maliyeti hesaplanabilmektedir.

Dış Ticaret süreçleri, AtikER Sistem Entegratörü ile her zaman doğru ve kolay takip edilebilmektedir.

Eğitimin amacı, AtikER Sistem Entegratörü üzerinden Dış Ticaret süreçlerinin yönetimi hakkında katılımcıları bilgilendirmektir.

Eğitimde aşağıdaki konulara değinilecektir:

  • İhracat Faturası Düzenleme
     
  • Standart ve Özel Ambalajlı Ürünler
     
  • Paketleme Uygulaması
     
  • Paletleme Uygulaması
     
  • Çeki Listesi Hazırlama
     
  • İthalat Faturası Düzenleme
     
  • Stok Ek Maliyet İşlemleri Ekranı

 

Eğitim sonunda anket ve mini sınav yapılacaktır.

Kaydolmak için tıklayın.

 

erp eğitimi

OMA ÖMER ATİKER HOLDİNG
Sizi Arayalım
yukari