AtikER Müşteri İlişkileri Yönetimi
Atiker Yazılım olarak tasarladığımız AtikER Müşteri İlişkileri Yönetimi projemiz, işletmelerin ihtiyaç duyduğu dijital çözümler içeriri. AtikER Sistem Entegratörü, tüm verilerin yönetilmesini sağlayan bir yazılımdır. Günümüzde işletmelerin en çok ihtiyaç duyduğu ek modülleri içerisinde barındırmakta ve entegrasyon kolaylığı, esneklik, veri yönetim anlayışı ve zaman tasarrufu sağlamaktadır. Bu avantajlar sonucunda işletmeler için en başta: zaman tasarrufu, müşteri memnuniyeti ve kazanç sağlayacaktır.
İçerisinde barındırdığı modüller sayesinde farklı sektörlere sunulan sistematik bir çözümdür. Kolay, kullanılabilir ve ihtiyaca uygun değiştirilip yeniden varyasyonlar ile işletmenize yarar sağlayacak şekilde düzenlenebilmektedir.
Neden Müşteri Yönetimi İçin AtikER?
Firma faaliyetlerinde ki değişimlere cevap verebilen dijital çözümlere ve uygulamara ihtiyaç duymanız kaçınılmazdır. AtikER Müşteri İlişkileri Yönetimi, ihtiyaçlarınız doğrultusunda size özel modüler uygulamalar hazırlanabilmesini sağlar. AtikER Müşteri İlişkileri Yönetiminin gelişmiş alt yapısıyla sadece bugünün ihtiyaçlarına değil, yarının ihtiyaçlarına da önceden hazırlıklı olursunuz.
Teknik Servis Yönetimi
İster kendi ürettiğiniz, isterseniz ticaretini yaptığınız ürünlerin satış sonrası hizmetlerini teknik servis modülü ile takip edin. Esnek yapısı sayesinde otomobil, makine ya da bilgisayar teknik servis takiplerinizi kasa ve stok bağlantılı yönetmenizi sağlar. Tüm servis kayıtlarınızı seri numarası bağlantılı olarak da tutabileceğiniz, geriye dönük arama yapabileceğiniz ve garanti kapsamındaki ürünleri kontrol edebileceğiniz bu sistemle, müşteri memnuniyeti ve daha kaliteli hizmet sunabilirsiniz.
Devamını Oku...
CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi
CRM modülü, müşteri ilişkilerinizi kusursuz şekilde yönetmenizi sağlar. Pazarlama aktivitelerinden başlayarak faaliyetlerinizi kontrol altına alabilir, müşterilerinizi potansiyel pozisyonundan aktif müşteri adımına kadar yönetebilir ve geri bildirimleri takip edebilirsiniz. Daha sonra yapılan görüşmeleri adım adım programa girerek müşterilerinize teklifler oluşturabilirsiniz. Tekliflerinizin takibinin yapabilir, müşteri bazlı anketler oluşturabilir, potansiyel müşterilerinize zamanında ve söz verdiğiniz gibi cevap verebilirsiniz.
Devamını Oku...
Araç Filo Yönetimi
Kurumsal işletmelerin tüm araç filo takibini yapabilmesine imkân sağlar. Araçların sefer görevlerini ve görev maliyetlerini kontrol altına alır. Araç Filo Yönetimi, düzenli bakım takvimi oluşturarak planlama işlerinizi kolaylaştırır. Nakliyat Yönetimi ile entegre çalışabilme özelliği sayesinde lojistik desteği veren firmanızda araçlarınızın takibini yapabilirsiniz ve maliyetlerini planlayabilirsiniz.
Devamını Oku...
Nakliyat Yönetimi
Ambar, ağır nakliye ve evden eve taşıma gibi her türlü taşıma faaliyetlerini düzenli olarak kayıt altına alarak giderlerinizi kontrol altında tutar. Araç Filo Yönetimi ile entegre çalışabilen bu sistemde her türlü maliyetlerinizi belirleyebilir ve işlerinizi hızlandırabilirsiniz.
Devamını Oku...
Kantar Yönetimi
Sipariş, irsaliye ve fatura bağlantılı ya da üretim işletmelerinin üretim sonu mamul kabul adımında ürün paketleme, barkodlama ve tartım işlemiyle kantar modülü doğru tartımı kayıt altına alır ve hatayı önler.
Devamını Oku...
Besi Yönetimi
Hayvancılıkla uğraşan müşterilerimiz için yapılan bir modüldür. Hayvanın küpe numarası, cinsi, cinsiyeti, doğum bilgileri, damızlık durumu, ana-baba küpe numaraları gibi bilgilerin saklanmasını sağlar. Ayrıca hastalık, aşı, tohumlama, doğum ve ağırlık tartım durumlarının takibini yapabilirsiniz.
Devamını Oku...