Personel Yönetimi
AtikER İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi personellerinizin özlük dosyaları için gerekli tüm bilgilerini, çalışma süreci boyunca veya haricinde aldığı eğitimleri, sertifikaları ve tutanakları kolaylıkla takip etmenizi sağlar. Ayrıca personellerinize ait resim,belge vb. dosyaları güvenle saklamaya da imkân sunar. Karmaşıklıktan uzak, basit ve kolay bir şekilde personel bilgilerini takip edebilirsiniz.
Şirket ve İşyeri Yönetimi
Personellerin hangi şirket ve işyerinde çalıştıklarının takibini yapabilmek için şirket ve işyeri tanımı yapılmalıdır. Unvan, detaylı adres ve işyeri sicil numarası gibi resmî bildirimlerde kullanılan bilgileri de burada tanımlayabilirsiniz. Holding yapısına veya birden fazla şirket yapısına sahipseniz, tüm şirket ve işyerlerinizdeki personelleri tek bir yapı altında yönetebilirsiniz.
Personel Sicil Kartları
Personel tanımlamalarını yapmanız, personel yönetiminin alt yapısını oluşturmanızı sağlar.Personellerinizin kapsamlı kimlik, adres, iletişim ve işe alım bilgilerini tanımlayarak etkin bir personel yönetimi için istediğiniz alt yapıyı oluşturabilirsiniz. İşten ayrılan personelleri tekrar işe alacağınız zaman yeni bir personel kartı açmak yerine durum hareketlerinden yeni bir işe giriş tanımı yaparak işlemlerinizi kolaylaştırabilirsiniz.
Özlük Şablon İşlemleri
Personelleri işe alırken özlük dosyası için gereken evrakların eksiksiz bir şekilde takibinin yapılması gereklidir. Özlük şablon işlemleri, bu işlemi kolayca kullanıcıya sağlar. Özlük dosyasında olması gereken evraklar bir sefer tanımlanır ve personelden hangileri temin edildiyse tanımı yapılır. Bu sayede temin edilmeyen evrakları kolayca takip edebilirsiniz.
Eğitim Yönetimi
İnsan kaynağınızın eğitim kalitesi işletmeniz için önemlidir. Bu yüzden personellerinizin eğitim geçmişine sahip olmanız gerekmektedir. Eğitim yönetimi ile personellerinizin bütün eğitim geçmişini detaylı olarak sistemde tutabilir ve kolayca erişebilirsiniz.
Sertifika Yönetimi
Personellerinizin almış olduğu sertifikalar uzmanlık derecelerini belirlemede size fikir verecektir. Sertifika yönetimi ile personellerinizin daha önce almış olduğu sertifikaları veya yeni alacakları sertifikaları detaylı olarak takip edebilirsiniz.
Tutanak Yönetimi
Personelinizin işyeri kurallarına aykırı bir davranış sergilemesi veya işleri aksatması işletmenize zarar verecektir. Bu gibi durumların tekrar yaşanmaması için veya işletmenize devamlı olarak aykırı davranan personelleri tespit edebilmek için tutanak yönetimini kullanmanız size kolaylık sağlayacaktır. Çünkü tutanak, savunma ve sonuç gibi detayları da kapsadığından kolayca raporlayabilir ve takibini yapabilirsiniz.
Ücret Yönetimi
Personelinizin geçmiş dönemlerdeki maaş bilgilerine erişebilmek ve son maaş bilgisine kadarki artış oranlarını görebilmek bir sonraki maaş artışını hesaplamanızda size fayda sağlayacaktır. Ücret yönetimi ile personelin işe alımından itibaren bütün maaş değişimlerini ve artış oranlarını yönetebilirsiniz.